Gelmesem de bekle beni…
GeL diyemiyorum.. Ama bekliyorum sevgiLi…
Dilim gibi tutulan yüreğim ne ayın,ne güneşin tutulmasıyla kıyas edilebileceği bir sır ile kayboldu.
Sen tekrar göz ve kalp hizama geldiğin de,bularak kaybedilen gizemli bir hazine gibi,umudumu yitirdim kavuşmaya dair.
AkLımda o sözün…
GeLmesem de bekLe..
Bekliyorum Ey Yar..
( beklenmek çok özel..çünkü beklenen çok özel..)

İlk yorum yazan siz olun.