Ve sevgilim, sana gelince:
Eğer bir gün uğrarsan sol göğsümün altındaki kente, hüzünlü bir sesle: ”Buralar bir zamanlar hep benimdi” diyeceksin kendine….
Bazen herşey aşk oluverir.. Aldığın nefes, yediğin yemek, içtiğin su.. Herşey onla güzeldir..(birzamanlar) öyleydi dersin icinden…
Ve zaman su gibi akıp giderken yaşanmışlıklar ve yaşanmamışlıklar ile birlikte bakakalırsın uzaktan.. Artık ne yapsan gectir…


İlk yorum yazan siz olun.