Sohbet CHE

Takma bir nick alın hemen sohbete katılın!

kullanıcı adınız
şifreniz

Şifreniz yoksa bu alanı boş bırakınız.

kasap

Aşçı değilim,kebabçı değilim,ama kebap yapmasını iyi bilirim,vede severim.benim tarifim acemiler için hevesliler için olacağı için,vatandaş...

Yazar: HAKANIM

Tarih: 27 Eylül 2012

Kategori: Yemek Tarifleri

sağ bar sol bar